نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 26711 زمان انتشار: 28 بهمن 1393 19:21:00

دوستی سگ و جغد!

اولین بار نیست که این هنرمند برجسته موفق به ثبت چنین تصاویری می شود. تمامی آنها اثر تانیا بی، عکاس حرفه ای حیات وحش از کشور آلمان است. اینبار با یک مورد جدید سروکار داریم آنهم از نوع دوستی سگ و جغد! شاید برای اولین بار، تصور کنید این تصاویر به کمک نرم افزارهای ویرایشی ایجاد شده اند.
دوستی سگ و جغد!

 

زیست نیوز- تا کنون تصاویر مختلفی از دوستی های عجیب در دنیای حیوانات را به نمایش گذاشته ایم اما اینبار با یک مورد جدید سروکار داریم آنهم از نوع دوستی سگ و جغد! شاید برای اولین بار، تصور کنید این تصاویر به کمک نرم افزارهای ویرایشی ایجاد شده اند اما باید گفت تمامی آنها اثر تانیا بی، عکاس حرفه ای حیات وحش از کشور آلمان است.

اولین بار نیست که این هنرمند برجسته موفق به ثبت چنین تصاویری می شود. وی در رابطه با اثر اخیر خود می گوید: من دوستان زیادی دارم که زندگی در طبیعت را به نوع شهری آن ترجیح داده اند، اکثر آنها از حیوانات اهلی و حتی غیر اهلی نگهداری می کنند و این فرصتی مناسب برای ثبت آثاری بی نظیر از دنیای حیوانات است.

بیان دیدگاه
نظرات بینندگان
تعداد کل نظرها: 14
انتشار یافته: 13
|
ناشناس
|
28 بهمن 1393 20:01:38
115
15
چقدر من سگارو دوست دارم...مرسي عكساي خيلي خوبي بود
|
رضا
|
28 بهمن 1393 20:51:49
51
15
این دوستی ادامه پیدا نمیکنه. مشکل اصلی اینه که جغدها معمولا" شبها قرار ملاقات میذارن و سگها براشون سخته شبها بیرون از خونه بمونن.عکس 3تا مونده به آخری نشون میده که سگه خیلی خوابش میاد.
|
عسل
|
28 بهمن 1393 21:36:29
42
6
چه عكساي قشنگي.سگه بر عكس جغده چه چشماي معصومي داره.
|
ناشناس
|
28 بهمن 1393 22:04:18
55
2
ای ول باهم آتلیه هم رفتن D:
|
مهدیه
|
29 بهمن 1393 02:17:08
35
4
ای جانم سگه چقدر معصومه،سگ خیلی دوست داشتنیه
|
sd
|
09 فروردین 1394 23:28:41
9
1
ای بزرگی خدا و محبت رو میرساند
|
حمودی
|
10 فروردین 1394 00:03:52
7
2
پیوندشان مبارک، ما که نمی توانیم ازدواج کنیم!
|
ناشناس
|
10 فروردین 1394 00:27:54
8
0
لامصب جغده هیچ احساسی از خودش نشون نمیده همش یک شکل افتاده. دوستی یک طزفه راه به جایی نمیبره
|
m
|
10 فروردین 1394 21:21:29
14
0
سگا با احساس ترين مخلوقات خداوندن،نمي دونم اين سگ از چي اينقدر دلش گرفته،چشماش خيلي غمگينه ولي خيلي دوست داشتنيه،بازم از دنياي حيوانات عكس بذاريد،ممنون از كار قشنگتون.
|
حمزه
|
11 فروردین 1394 09:40:31
9
0
این نژاد مالینوز هست و یکی از باهوش ترین سگ های دنیاست
|
ابراهیم نعیمی نیا
|